10.04.2019
Adıyaman’da gerçekleştirilen Okullararası Gençler ve Yıldızlar  (Bay-Bayan) Bocce Grup Müsabakaları Sümerevler Atletizm Pisti Bocce sahasında sona erdi.

Gençlik ve Spor İl Müdürü Fikret Keleş, Adıyaman’da 4 gün süren müsabakalara 30 ilden kız ve erkek takımları olmak üzere 60 takım 400 sporcu, antrenör ve idarecinin müsabakalara katıldığını söyledi.

Sporcuların Bocce oynarken büyük bir keyif aldıklarına dikkat çeken il Müdürü Fikret Keleş:”İlimizde gerçekleştirdiğimiz büyük organizasyonlar ve müsabakalarda farklı illerden gelen yüzlerce sporcuyu misafir ediyoruz. Böyle büyük müsabakalar sadece spor organizasyonu olmakla kalmayıp ilimizde spor turizmi açısından da büyük önem arz etmektedir. Bocce Müsabakalarına 30 farklı ilden gelen bay ve bayan 400 sporcu, antrenör ve idareciler ilimizde hem müsabakalarda madalya için yarıştılar hem de şehrimizin tarihi ve turistik yerlerini gezme imkanı buldular. Bizler ev sahipliği yaptığımız tüm  organizasyonlarda misafir ettiğimiz takımlarımızın en iyi şekilde zaman geçirmesi için gayret gösteriyoruz. Keyifli bir rekabet ortamında tamamlanan müsabakalar sonrasında madalyalarını alan tüm sporcularımızı kutluyor, başarılarının devamını diliyorum” dedi.

İl Müdürü Fikret Keleş, Adıyaman’da düzenlenen Okullararası Gençler ve Yıldızlar  (Bay-Bayan) Bocce Grup Müsabakalarında derece elde eden takımların Türkiye Finallerine katılmaya hak kazandığını söyledi.